| Tiyatro Kursu  | Şirket Tiyatrosu
Tiyatro Dünyası
Tiyatro Dünyası Bu Sahnede...
 
Ana Sayfa  |  Hakkımızda  |  Yazılar  |  Haberler  |  Yazarlar  |  Tiyatro Oyunları  |  Tiyatro Grupları  |  Sanatçılar  |  Kaynak  |  Duyuru Panosu  |

 



Cemil Büyükdöğerli

Hayranım Diyenler : 359 kişi

Cemil Büyükdöğerli Hakkında Yorumlar


Paylaş      

Bu sanatçı hakkında tanıtım bilgisi girilmemiş,
Kişisel tanıtım sayfanıza fotoğraf ve özgeçmiş bilgilerinizi eklemek veya beğendiğiniz sanatçıların tanınmasına yardımcı olmak için ilgili bilgileri hemen siz gönderin : tiyatrodunyasi@tiyatrodunyasi.com

Cemil Büyükdöğerli isimli sanatçının sitemizde kayıtlı çalışmaları
Beautiful Burnout / Süpernova
Festen / Kutlama
Malafa
Kürklü Merkür / Mercury Fur

Yorumlar

mine - ( 7/21/2008 )
bnce coq iyi bi tiyatrocu

sena - ( 8/3/2008 )
tiyatroda izledim harikulade anck dizilerde de bir o kdr berbat

cemil büyükdöğerli... - ( 8/6/2008 )
oyunculuga adım atmak ıcın dogru bır baslangıcmı sahanla calısmak... kendını kanıtlamananın daha zor ve kalıcı yolları var..

saygın - ( 8/10/2008 )
dot''ta izledim kendisini büyüleyiciydi para uğruna böyle yetenekli oyuncuların kendini dandik dizilerde harcaması büyük haksızlık keza kürklü merkürün diğer oyuncuları içinde geçerli.

baykal - ( 8/19/2008 )
Cemil abi senin bir hayranınım. seni çok başarılı buluyorum. hiç reklam peşinde koşmayan birisin Bravo.

mona - ( 9/7/2008 )
kavak yellerini sırf sizin için izlemeye başladım

buse bilgin - ( 9/11/2008 )
cemil abi seni çook beğeniyorum.Senin bütün programlarını izliyorum.Seni çook seviyorum isabeyliden bol sevgiler...Basarılarının devamını dilerim

dilara - ( 10/14/2008 )
tek kelşmeyle süpersin...

açi - ( 11/15/2008 )
cidden samimi gercek gibi evden biri gibi adetaa :D

ezgi - ( 11/18/2008 )
slm cemil . fethiyeden selamlar bu yeni dizi seni tanımamız için daha etkili oldu. sizi cok basarılı buluyorum basarılar .. hemsehriyiz yani bu cok güzel yani bu duyguyu sizinle paylasmak..:)
iyi calısmalar


gülden - ( 1/1/2009 )
"Kavak Yelleri" nde sesiyle,duruşuyla,tarzıyla hemen aradan sıyrılmayı başaran,farkını belli eden bir yetenek.Dotbilsarda kendisini izlemeyi çok istediğim bir oyuncu,yolu açık olsun,şansı bol olsun!

selçuk - ( 1/5/2009 )
bence mükemmel kavak yellerinde de kendini ıspatlamış oldu ve dikaatleri hemen üzerine çekmeyi başardı şansın bol yolun açık olsun!

derya - ( 1/23/2009 )
çok iyi bir oyuncu karakterleri ancak bu kadar başarıyla sunan sanatçılarımızdan nadir bir oyuncu inş.hak ettıgı yerlere en kısa zaman da gelir :)

ayça - ( 3/22/2009 )
ben bu sanatçının hnastasıyım çok süper benim için ona aşığım

asya özberk - ( 3/29/2009 )
kavak yellerinde sprdinnn seni sviyorummmmm

Deniz - ( 4/4/2009 )
Kavak Yelleri''nin bugunku bolumunde gordugumde cok sevindim. Umarim diziye geri doner, donmeli! :) Hem onu, hem de Atakan karakterini cok seviyorum ;)

ayça - ( 4/13/2009 )
ben bu adamın hastasıyım kendisini çok seviyorum keşke onu görebilme şansım olabilse

elif tuana - ( 4/13/2009 )
cemil sana bayılıyorum çok hoş birisin ama trt 4 den başka bir kanala geçersen daha çok sevicem

banu - ( 4/20/2009 )
ilk önce şahanda;sonrada kavak yellerinde;güzel bir performanssın:)gönlüm tiyatroda izlemek ama bir türlü olmadı;gerçekten büyük bir hayranınım ama bir o kadarda utangaç
03.04.2009 da oyun atölyesi testesteronun izleyicisiydik ; oyun ara verdiğinde arka arka arkaya duruyorduk
sıkmamak; ya da ne diyeceğimi bilemediğim için sesimi çıkarmadım ve seni orada görmenin mutluluğunu yaşadım
Umarım yaşam boyu fark yaratanlardan olursun:)))


kübra - ( 4/26/2009 )
süper birisin kawak yellerinede cok yakısıon senı cok sewıom

petek - ( 5/2/2009 )
Ya sana bayılıyorum yaaa çook tatlısın cemil.iyiki kavak yellerine girmişin.seni çooook seviyorum

adını vermek istemeyen katılımcıı - ( 5/2/2009 )
cemil büyükdöğerlinin bilen parmak kaldırsın programı çoook ama çoooq qüsell.kesinlikle isley!n!!!!!!!! Trt çocukta.ayrıca bilen parmak kaldırsının (tabii cemil büyükdöğerli sunuyo.) siteside varr. www.bilenparmakkaldirsin.com

ayşe - ( 5/3/2009 )
çok sewiorum çog ii bi oyuncu tiyatrodada çok ii trtnin bilen parmak kaldırsının muhteşem bi sunucu hayranım ve asıqım ona SENH SEWİORUM ATAKAN

su - ( 5/6/2009 )
fethiyeli olmandan dolayı ztn sempatim var..ben de fethiyeliym cemil..seni basarılarndan dolayı tebrik ediyorm...

Barış - ( 5/7/2009 )
bursadan ben onun çok seviyom hayranıyım onu takip ediyom bütün projelerini dizisi yarışma programarını dizide kalsın yoksa izleyemem onu abim kadar çok seviyom

ayşe - ( 5/7/2009 )
cok sewiyorum kavak yelleri dizisine çok yalışyon çot tatlısın bayılıyorum ben sana

Müberra - ( 5/13/2009 )
Yarışma programında kendisiyle tanıştım çok sıcak kanlı we bir o kadar da komik

aysen toyman - ( 6/1/2009 )
çok ıyı bır oyuncu merak edıyorum yaşı kaç nerelı onlarıda bıldırsınler bence

melike - ( 6/4/2009 )
Çok tatlısın seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum kavak yelleri dizisine çooooooooooooooooo yakışmışsın.Bilen parmak kaldırsını izliyorum.Hiç kaçırmıyorum o tatlı yüzünü çokkkkkkkkkkktatlısın.

ibrahim - ( 6/6/2009 )
kavak yelleri dizisini güzel yapan oyunculardan birisiniz


bilen parmak kaldırsın hayranları - ( 6/11/2009 )
çok kibar komik ve iyi bi insan cemil abi seni seviyoruz.seni ekranlarda daha çok görmek istiyoruz.tatlı ve kibar insan cemil büyükdöğerli :)

esra - ( 6/14/2009 )
çok yakışıklısın

ilknur - ( 6/15/2009 )
bence süper bi oyuncu oynadığı karakteri yaşıyo

öznur - ( 10/29/2009 )
bence çok iyi bi oyuncu oynadığı karakteri yaşıyo.onu seviyorum.inşşallah bir gün tanışırız


pınar - ( 6/14/2010 )
tarzınızla, ses tonunuzla, gülünce içi gülen gözlerinizle mükemmelsiniz. sizi seviyorum :)

misafir - ( 2/10/2011 )
slm cemil abi ben sizin cok buyuk hayraninizim..kavak yelleri gibi bir diziyi bile sizin icin izliyorum..sizi cok basarili buluyorum.....dot tiyatrosunda oynamis oldugunuz butun oyunlarda cok basarilisiniz.............

misafir - ( 3/8/2011 )
slm cemil abi cok tatlisin ve yakisiklisin..seni cok seviyorum...bence harika bir oyuncusun.

Cemil Büyükdöğerli Hakkındaki Görüşlerinizi Paylaşın !

İsim
Mail  (Yayınlanmayacak)
Yorum
Güvenlik Kodu= 777
Lütfen bu kodu yandaki kutuya yazınız
 





Philip Ridley      Murat Daltaban      Cem Kurtuluş      Serkan Altunorak      Rıza Kocaoğlu      Tuğrul Tülek      Enis Arıkan      Engin Altan Düzyatan      Veda Yurtsever İpek      Cemil Büyükdöğerli      Cem Özeren      Friedrich Dürrenmatt      Matei Visniec      Barış Taşkın      Fatih Altun      Hatice Topal      Işıl Dalamanlı      Cengiz Okuyucu      Mertkan Arat      Hakan Fidan      Suna Pekuysal      Bahri Beyat      Nejat Uygur      Pierre Chesnot      Gencay Gürün      Can Gürzap      Nilgün Belgün      İlkay Saran      Melda Gür      Levent Ulukut      Ahsen Ever      Tuğçe Doras      Altan Erbulak      Hüseyin Hilmi Bulunmaz      Coşkun Büktel      Lemi Bilgin      Ömür Kürşat Kurt      Reşat Nuri Güntekin      Dilek Türker      Mehmet Ulay     



Tiyatro Kursu Başlıyor!
15 Eylül'den itibaren her SALI Kadıköy'de!
Çalışanlara yönelik hobi sınıfı!



Duyuru Panosu!



Son Eklenen Tiyatro Oyunları

     Güncel Yazılar

Yazar olmak ister misiniz?
Yazar olarak tiyatrodunyasi.com ailesine katılmak, yazılarınızı yüzbinlerce tiyatroseverle paylaşmak isterseniz tiyatrodunyasi@tiyatrodunyasi.com adresine mail gönderebilirsiniz...

Mail Listemize Üye Olun

     Güncel Haberler
Tekin Deniz: Dümbüllü kavuğunu kimseye devretmedi
2. Maltepe Uluslararası Tiyatro Festivali Başlıyor

Tiyatro Dünyası'nı takip Edin
 
 |